Hellis Multimodal
Servicii
Hellis Multimodal
Servicii

Transport Rutier Dedicat (TRD)
Cand marfurile dumneavoastra trebuie livrate (in regim de tranzit sau sunt puse deja in libera circulatie) fara a fi cuplate cu alte marfuri va putem pune la dispozitie mijloace de transport care pornesc de la 20 mc (4 m de podea) si pana la 120 mc (14 m de podea) pentru livrarea acestora pe continentul european dinspre sau inspre Constanta.
In cazul in care marfurile necesita atentie speciala (cu regim de temperatura controlata sau marfuri periculoase) putem sa va punem la dispozitie mijloacele de transport cu certificarile legale necesare bunei desfasurari a livrarilor.

Transport Rutier Grupaje (TRG)
Pentru marfurile cu dimensiuni mai mici decat volumul unui transport complet, va punem la dispozitie servicii de grupaj atat cu livrare interna, in orice localitate din Romania, cat si unionala sau in afara Europei daca legislatia vamala o permite.
In majoritatea oraselor din Romania livram marfuri paletizate in 24/ 48 ore atat cu transbord cat si direct (marfurile ambalate) in 12/18 ore. In zona de vest a Europei putem livra marfurile dumneavoastra in 3-7 zile, timpul de livrare depinzand de distanta pana la destinatie.

Transport Rutier Expres

Transporturi Speciale
Deservim rute interne si internationale (UE si non UE) cu trailere speciale cu lungimi intre 9.00 si 30.00 m lungime sau automacarale cu autorizatii speciale pentru depasire de gabarit, masini de insotire sau convoaie speciale.
Pentru pregatirea acestor proiecte ne sunt necesare schite detaliate sau imagini cu dimensiunile exacte, autorizatiile de transport special fiind emise de catre autoritati in termenele si in conditiile legale si bazandu-ne pe caracteristici exacte ale marfurilor.

Servicii Vamale
Inainte de organizarea oricarei proceduri vamale este bine sa consultati toate variantele legislatiei vamale ce va stau la dispozitie cu scopul de a va diminua costurile in ceea ce priveste expeditia acestora catre fabrica, depozitele sau clientii dumneavoastra.
Va asistam cu placere pentru verificarea documentelor pentru punerea in libera circulatie a marfurilor sau pentru tranzite.
In cazul in care compania dumneavoastra nu are in structura sa un departament de import sau export va oferim consultanta noastra in acest sens, fara costuri aditionale desigur, pentru a evita orice fel de intarzieri sau costuri suplimentare ca va pot lua prin surprindere la destinatie.

Servicii Portuare
Dintre operatiunile zilnice pe care le facem enumeram: operare portuara si depozitare in terminale sau depozite acoperite, manipulare marfuri paletizate sau vrac, servicii de survey pentru marfurile ce necesita atentie speciala sau verificari amanuntite, alaturi de operatiuni de amaraj profesionale.
Pentru marfurile ce sosesc containerizate in spatiul european, va putem pune la dispozitie manipularea containerelor in vederea diverselor inspectii ale autoritatilor sau pentru verificarea continutului (ca in cazurile deschiderilor anticipate formalitatilor vamale), transbord de marfa la rampa, paletizarea si infolierea marfurilor, etichetare sau orice alte servicii va sunt necesare in incinta zonelor libere din porturile Constanta Nord sau Sud.
Hellis Multimodal
INFO
Hellis Multimodal
INFO

Conditii de siguranta si transport
a) Transportatorul este direct raspunzator pentru organizarea activitatilor proprii, inclusiv de organizarea activitatilor de protectia mediului, SSM si apararii impotriva incendiilor; Pe tot parcursul desfasurarii activitatii, Transportatorul va respecta prevederile OUG 195/2005 privind protectia mediului, Legii 211/2011 privind regimul deseurilor, Legii 107/1996-legea apelor, HG 1037/2010 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, HG 235/2007 privind gestionarea uleiurilor uzate;
b) sa asigure instruirea fiecarui conducator auto/salariat atat in domeniul sanatatii si securitatii in munca cat si in legatura cu prevenirea si stingerea incendiilor, corespunzator prevederilor legale in vigoare;
c) sa asigure salariatilor …
click pentru continuare lista
(continuare) …
echipament individual de protective corespunzator: casca de protectie, imbracaminte reflectorizanta, incaltaminte cu bombeu metalic, ochelari de protectie (ce se vor purta de catre persoanele care au acces in zone in care se desfasoara lucrari cu foc deschis, taiere sau polizare), imbracaminte rezistenta la foc si viziera (purtate de personalul ce executa lucrari cu foc deschis), protectii auditive (pentru zonele cu zgomot ridicat), ham de protectie (pentru lucrari la inaltime), protectie respiratorie (masca parf- pentru zonele unde se efectueaza excavatii, demolari), banda reflectorizanta si paturi ignifuge daca este cazul; sa se asigure ca salariatii stiu sa foloseasca echipamentul de protectie si il folosesc;
d) este obligatorie atat folosirea dispozitivului “maini libere” de catre conducatorul auto, cat si purtarea centurii de siguranta de catre toate persoanele din mijlocul de transport, atat in timpul efectuarii transportului cat si in timpul deplasarii in incinta Companiilor;
e) la fiecare plecare de pe loc, conducatorul auto se va asigura ca nu se afla persoane sub masina sau in jurul acesteia; de asemenea, este interzis accesul salariatilor Transportatorului in spatiile de productie sau de reparatii ale Companiilor, iar accesul in aceste zone in interes de serviciu se va efectua doar cu aprobarea reprezentatului Companiei;
f) este interzisa aruncarea sau varsarea in reteaua de canalizare a Companiilor a reziduurilor petroliere sau a substantelor periculoase;
g) mijloacele de transport ale Transportatorului nu trebuie sa aiba scurgeri de ulei sau combustibil;
h) este interzisa: blocarea cailor de acces din cadrul Companiilor; efectuarea de interventii sau reparatii ale mijloacelor de transport in incinta Companiilor, orice situatie in care mijlocul de transport nu mai poate fi deplasat urmeaza sa fie adusa la cunostinta atat Companiei cat si Clientului, parte in prezenta Conventie; intrarea cu arme; consumul de alcool sau alte substante interzise; pe perioada intregului transport dar si pe teritoriul Companiilor, este interzis accesul minorilor sau a persoanelor fara atributii de serviciu in cabina mijlocului de transport al Transportatorului;
i) la sosirea la destinatie (in oricare din puncte: descarcare sau de incarcare), angajatii Transportatorului vor respecta regulile de securitate si sanatate in munca ale destinatarului (Companiilor);
j) este obligatorie si respectarea urmatoarelor reguli fundamentale de securitate si sanatate in munca de catre angajatii Transportatorului:
-nu se vor indeparta, deconecta sau muta arbitrar dispozitivele de protective si nici nu vor lasa pe altcineva sa o faca;
– echipamentul individual de protectie va fi utilizat obligatoriu si in mod corespunzator;
-toate accidentele si incidentele privind securitatea in muca vor fi raportate.
– Transportatorul va informa pe Expeditor in maxim 24 de ore, telefonic si la cerere si prin e-mail sau fax despre orice eveniment petrecut in timpul transportului sau in incinta Companiilor care a avut sau putea sa aiba consecinte majore si in care sunt implicati angajatii Transportatorului. La cerere, Transportatorul va furniza orice document necesar, inclusiv copia procesului verbal de constatare intocmit de politie.

Timpii legali de condus
Legislatia in domeniului transportului rutier de marfuri presupune urmatoarele reguli:
- Conducatorul auto poate conduce maxim 9 ore/ zi;
- In mod exceptional (2 ori / saptamana) personalul are voie sa conduca pana la 10 ore intr-o singura zi;
- Coducatorul auto nu poate conduce mai multe de 56 ore/ saptamana;
- Conducatorul auto nu poate conduce mai multe de 90 ore/ 2 saptamani.
Pauza pe durata zilei de condus:
- Cel putin 30 de minute …
click pentru continuare lista
(continuare) …
- Cel putin 30 de minute: in cazul in care conduc intre 6 si 9 ore;
- Cel putin 45 de minute: in cazul in care conduc mai mult de 9 ore;
Conducatorii auto au perioade zilnice de odihna de cel putin 11 ore consecutive, ce pot fi reduse la 9 ore de maximum 3 ori pe saptamana. Aceasta perioada de odihna poate fi impartita in doua intervale orare:
- Un prim interval de cel putin 3 ore;
- Un al doi-lea interval de cel putin 9 ore, cu cel putin 12 ore de pauza, daca se recurge la varianta impartirii perioadei mari in doua intervale mai mici.
Zile libere impuse:
- Conducatorul auto trebuie sa aiba o perioada de odihna neintrerupta de 45 de ore/ saptamana, ce poate fi redusa la 24 de ore o data la doua saptamani;
- Conducatorii auto trebuie sa beneficieze de odihna saptamanala dupa 6 zile de lucru consecutive.
Legislatia europeana le ofera dreptul soferilor de a amana perioada de odihna saptamanala pentru o perioada de maximum 12 zile, incepand cu finalul ultimului interval de timp orar de odihna pe care l-au avut.

GDPR
Suntem preocupati de respectarea tuturor prevederilor legale, atat in ceea ce priveste conditiile de siguranta si transport si de respectare a timpilor legali de transport cat si de respectarea altor prevederi legale, inclusiv cele privitoare la protectia datelor in conformitate cu Regulamentul general privind protectia datelor (“GDPR”) si legislatia locala in vigoare.
Va invitam sa parcurgeti textul cu privire la GDPR,
pe care il regasiti mai jos:
click pentru GDPR
Textul privind protectia datelor are ca scop a va informa cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra personale si drepturile privind aceasta procesare in conformitate cu Regulamentul general privind protectia datelor (“GDPR”) si legislatia locala in vigoare.
Compania HELLIS MULTIMODAL S.R.L., operatorul, cu sediul in Constanta, localitatea Mihail Kogalniceanu, str. Daciei 21, in conformitate cu GDPR, suntem responsabili pentru procesarea datelor descrise mai jos.
Informatii privitoare la procesare
Informatii privind marketing-ul si analiza partenerilor
Operatorul va procesa toate datele dumneavoastra personale care sunt colectate prin formularul de contact sau contractul de parteneriat/ transport/ contract prescurtat-comanda. Procesarea poate include analize, cercetare de piata, realizare a profilului partenerului in vederea determinarii comportamentului de cumparare, activitatea partenerului, chestionare de satisfactie samd. Este necesar sa urmarim interesele legitime ale companiei pentru a ne imbunatati serviciile si relatia cu clientii si/ sau furnizorii companiei. In aceste scopuri, datele dumneavoastra ca si partener (client sau furnizor) vor fi stocate in baza noastra de date si vor fi completate cu date pe care le putem colecta din surse publice (site-uri furnizoare de astfel de date, ReCom samd). De asemenea, va putem contacta in aceste scopuri prin posta electronica, SMS, telefon, fax sau prin posta. Aceasta prelucrare de date se bazeaza pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera f) GDPR.
Beneficiarii datelor
Compania este una de intermediere servicii transport si anexe acestuia, activa la nivel european. Pentru a atinge scopurile mentionate la paragrafele anterioare, avem furnizori de servicii, respectiv imputerninciti conform art. 28 GDPR (e-mail & website hosting, platforme electronice de evidenta a dosarelor de transport samd). Asiguram prin clauzele contractuale ca furnizorii de astfel de servicii respecta legislatia europeana privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor transmise de catre compania noastra in vederea garantarii unui nivel ridicat de protectie a datelor de tinute, chiar si in situatia in care sunt transferate intr-o tara care nu se afla sub jurisdictia Comisiei UE si care foloseste o alta modalitate sau un alt grad de protectie a datelor personale.
Se efectueaza transferuri de date cu caracter personal catre alti destinatari exclusiv in scopuri comerciale si ale bunei desfasurari a activitatii de expeditii si/ sau transport, fara de care identificarea societatilor si persoanelor implicate in lantul de livrare a marfurilor nu ar putea avea loc (de ex.: pozitionarea la incarcare a unui anumit mijloc de transport la volanul caruia se afla un anumit conducator auto, nimeni altcineva in afara de acesta nu poate efectua incarcarea marfurilor indicate de catre clientii companiei si catre nimeni altcineva nu poate fi emis avizul de expeditie a marfurilor).
Furnizarea obligatorie sau voluntara de date, durata pastrarii acestora
Furnizarea datelor de mai jos este necesara pentru a putea incheia un contract cu dumneavoastra si pentru a procesa inregistrarea partenerului:
– numele partenerului, denumirea completa a companiei dumneavoastra
– codul fiscal (si atributul fiscal), numarul de inregistrare la Registrul Comertului
– industria in care activati/ domeniul
– forma juridica
– adresele: de facturare si corespondenta
– numele si datele asociatilor, administratorilor companiei dumneavoastra ori semnatarului/ ilor contractelor de parteneriat/ furnizare servicii si functia acestora in companie
Datele colectate in cadrul procesului de inregistrare a partenerilor sunt furnizate de dumneavoastra in mod voluntar, ne avand obligativitatea sa ne furnizati aceste date personale. In cazul in care nu sunteti de accord sa ne furnizati datele personale, acest lucru nu va avea consecinte asupra dumneavoastra. Datele transmise vor fi stocate pana la momentul incetarii relatiei cu partenerul, cu exceptia cazului in care avem obligatia legala de a stoca in continuare datele dumneavoastra in scopul de a le prezenta autoritatilor statului. Stocarea si transferul datelor dumneavoastra personale catre autoritatile publice in scopul indeplinirii unei obligatii legale se bazeaza in mod legal pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera c) GDPR.
Drepturile dumneavoastra
Ca si persoana vizata, ne puteti contacta in orice moment si in mod gratuit, cu o notificare, folosind datele de contact pentru a va exercita drepturile in conformitate cu GDPR. Drepturile la care ne referim sunt urmatoarele:
- Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de acces, art. 16 GDPR),
- Dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor si o copie a datelor procesate (dreptul de acces, articolul 15 GDPR),
- Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor (dreptul la restrictionare a procesarii, articolul 18 GDPR),
- Dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal, transmiterea informatiilor referitoare la solicitarea dumneavoastra de stergere catre alti operatori (dreptul de stergere, articolul 17 GDPR),
- Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizata intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si mecanolizibil si de a solicita transmiterea acestor date catre un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR),
- Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (dreptul la obiectie, articolul 21 GDPR),
- Dreptul de a retrage oricând un consimtamânt dat in vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamântul dumneavoastra (dreptul de retragere a consimtamântului, articolul 7 GDPR).
- Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere daca considerati ca prelucrarea datelor este o incalcare a GDPR (dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).
Datorita modificarilor constante ale legislatiei, o modificare a acestor notificari privind protectia datelor este posibila, caz in care va vom informa, iar in masura in care modificarile afecteaza o prelucrare care se bazeaza pe consimtamântul dumneavoastra, vom solicita un nou consimtamânt al dumneavoastra.
